Extra diensten

Medewerkers presteren beter als telefonie goed ingericht is

Bovenop jullie VoIP-gebruikers kun je extra diensten aan je VoIP-omgeving toevoegen.

Wachtrijfunctie
– Maximaal 25 tot 525
– Welkomstbericht
– Wachtmuziek
– Comfort messages

Vanaf EUR 3,40 per maand

Call forwarding
– Selectief doorschakelen op basis van tijdschema
– Altijd doorschakelen
– Doorschakelen bij geen gehoor
– Doorschakelen bij in gesprek

Vanaf EUR 5,80 per maand per optie en EUR 11,50 eenmalig

Call Center Agent
– Overzicht en een sturing van de lopende gesprekken
– Overzicht van wachtrijen, contacten en collega’s (beschikbaarheid)

Vanaf EUR 13,70 per maand

Fax naar email
– Inkomend faxbericht in je mailbox ontvangen
– Kopie naar een tweede mailbox

Vanaf EUR 5,80 per maand

Onbeperkt bellen
– Voor een vast bedrag per maand bellen
– Nederlandse vaste en mobiele bestemmingen
– Mogelijk vanaf 5 gebruikers

EUR 16,50 per maand per gebruiker

Keuzemenu
– Enkellaags keuzemenu (kies 1 voor, kies 2 voor etc.) waarmee u de beller automatisch naar de juiste afdeling, persoon of voicemailbox kunt laten doorschakelen
– Maximaal 9 keuzes
– Keuzemenu met meerdere lagen is optioneel

Vanaf EUR 12,40 per maand

CRM integratie
– Integratie van CRM systeem met VoIP telefonie
– Integratie met browser en Microsoft Outlook
– Ruim 20 CRM-pakketten zoals Microsoft Dynamics, AFAS Profit Exact en Salesforce ondersteund
– De juiste klantkaart automatisch geopend op basis van het inkomende telefoonnummer en bellen vanuit de klantkaart

Vanaf EUR 5,80 per maand

Call recording
– Keuze uit 90, 180 of 365 dagen bewaren van gesprekken
– Via een web interface de gesprekken beluisteren
– Mogelijkheid om gesprekken per e-mail te verzenden
– Altijd opnemen of tijdens gesprek opname starten, pauzeren en stoppen

Vanaf EUR 8,30 per maand

Call Center Supervisor
– Overzicht en aansturing van lopende gesprekken
– Overzicht van wachtrijen, contacten en collega’s (beschikbaarheid)
– Overzicht en aansturing van gesprekken die in de wachtrij staan
– Call Center rapportages
– Call Center dashboard met real time status van wachtrijen en callcenter-medewerkers
– Beheer van Call Center medewerkers en wachtrijen, bijvoorbeeld gesprekken verplaatsen naar een andere wachtrij, prioriteiten aanwijzen, meeluisteren met lopende gesprekken en deelnemen aan gesprekken

Vanaf EUR 20,70 per maand

Receptie
– Monitoren van 8 gebruikersprofielen

Vanaf EUR 10,90 per maand